Cik Teyqa ♥
mereka di hati saya :)
Wednesday, April 13, 2011 • 1:28 AM • 2 comments

entry kali nih . hehe . kenangan bersama mereka . kenangan yang ta bole di beli . ta bole jumpe kat memane . ta bole kutep kat memane pun melainkan kalau kite yang join sendiri aktiviti tuh . hehe . dari form one bergerak sendiri untuk join PKBM DARAT . ape tuh PKBM ? pasukan kadet bersatu malaysia . name nye pun da gah . haha . belum latihan lagi . separuh mati di kejekan ngn aska . tapi na wat cane kan . kene terima lahh . sebab itu jalan yang aku pilih untuk join koko kat skola . dengan dorang memang best . blaja bedikari , belaaja disiplinkan diri . and macam macam laa . sebab kitorang bergerak dalam kumpulan . so bile sorang salah yang lain turut serta kene :) da macam adek beradek la kan kitorang :)
mereka jurulatih terhebat aku pena ade ;)

 incik fizal :)

staff amri :)

sarjan nizam ;)

di antare kenangan bersama PKBM :) yang ta dapat di lupakan sampai bile bile :D

 time skuad kitorang johan . 7tahun berturut turut tau :D

 baru pas buat halangan komando kat kem terendak , melaka :)
*saya paling menyerlah . HAHA

 time tunggu keputusan dari juri :D berdebar weh time nuh :)

 antare halangan komando yang ade :)
*cuba cari saya yang mane :)

 before balik KL , tenga bace doa sebelum memulakan perjalanan ;)

 sebelum pertandingan kawad . begamba dulu . AWW . HAHA

 m-16
*rindu gila na menembak wehh !

 sebelum g lapang sasar . time nih time aku form 2 . haha . kat pulada johor bahru ;)

 saya paling selebet wehh . time kat lapang sasar . tenga senang diri tggu giliran na menembak ;D

 GPMG , LMG , antare senjate yang kitorang guna time menembak . best gila . sweet moent lahh :)

time cuci senjate :) bukan sume orang dapat buad nihh tau ;)


okayh nih gamba aku . time form 3 . muke penuh ngn loreng . *blushing wehh :) time nih aku pakai pangkat kopral :) hebat ta hebat mane lah kan . hasil usaha sendiri dalam PKBM :)

 norul atiqah binti abu :)

nih pulak . rakan seperjuangan aku . haha . a.k.a scandle .
gamba nih tahun lepas . time amek anugerah . aku ngn dy terpilih :)
staff sarjan shamsul bahari bin abu bakar :)

okayh tahun terakhir aku kat sekola . pakai pangkat sarjan . sebelah tu . kopral aku :) hasil usaha kitorang dalam PKBM dapat lah anugerah individu terbaik kokurikulum . AJK paling aktiv kat SMK taman medan :)

bukan mahu belagak , cume na share dengan orang jee . aku ta bole na lupekan kenagan join pkbm . mereka semua terbaik lahh . skng da 18 so ta bole join lagi . cume da naik darjat jadi JURULATIH dorang pulak . haha . so siap lah dorang aku kejekan :D . 

tamat . thnx guys yang membace . tinggalkan komen anda yaw :D





Hi. Assalamualaikum. anda berada di laman kayangan ciptaan saya. mohon agar jaga lisan serta hati anda untuk tidak berprasangka terhadap segala post saya ye, kalau anda seorang yang suka berfikiran negatif, saya mohon anda untuk tinggalkan laman saya dengan kadar segera. sekian harap maklum. CikTeyqa ♥


Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers




Follow me ♥

Instagram




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.