Cik Teyqa ♥
frendship
Friday, February 17, 2012 • 6:07 AM • 0 comments

Assalamualaikum . *memberi salam itu sunat , menjawab salam itu wajib :) okay . dah lame rasenye aku tak tulis sesuatu kat belog nih . so , tetibe arini terpanggil , terdetik n macam macam lagi lah kan na di tulis . lalala . suke ati aku la na mukadimah ape bagai kan :D

sedang membilang hari untuk menduduki final exam on 1 mac 2012 . huyooo . memang tak lame dah pun cite dy . aku balik nih macam balik last , na mintak restu . ngehee ~ lagi satu balik sebab mak aku buad pulut kunig *k takde kaitan :D tenga online2 macam syok kalau ditambah dengan update blog , ubahsuai blog kan ?

okay , terlanjur dalam menulis and online dan seangkatan dengannya . aku na share siket la kan ngn korang . tak penting pun . takpakse pun soh kau bace . lailailai . aku da bape bulan masuk blaja , dan na final dah pun . so , kat sane , aku ade la gak frendship kan :)

bila cite pasal frendship nih . dorang la gelak tawa sepanjang kitorang bersama . ahak :D sesungguhnya DIT 1 B the best think ever . korang memabg terbaik .  kitorang takramai . cume ade barisan lelaki yang ta bape na hormat . dan perempuan yg sangat dihormati :D

lelaki : ACAP . UK . AMIR . HAZIQ . OMAR . AMIR AKHBAR . TAHFIZ . SHAHRIL .
perempuan : TEYQA (k aku tau ) . ALEEN . WINA . NAEMA . K. FARAH . K. BELLA . ZIRA .
moments terbaik aku pena ade . drama bi . wihieee . memang takbole bla la kan :)

jums tengok gamba2 kitorang menggedik jap :







fyi lelaki hanya ade diantare kiri dan kanan . na tahu kenape ? haha . yang laki lain tu MACHO katenye . -.- muntah darah aku tetibe rase weh . haha . okay . tu je na merepek na meraban . dorang memang best la kan cite nye , frendship never ending nokkk . goodluck your final exam okay :)

k . pepandai la cari mane gamba aku . haha . kbye :)




Hi. Assalamualaikum. anda berada di laman kayangan ciptaan saya. mohon agar jaga lisan serta hati anda untuk tidak berprasangka terhadap segala post saya ye, kalau anda seorang yang suka berfikiran negatif, saya mohon anda untuk tinggalkan laman saya dengan kadar segera. sekian harap maklum. CikTeyqa ♥


Daisypath Friendship tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers




Follow me ♥

Instagram




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.